Cel mai frumos lucru care m-a facut sa plang din toata inima.

28 Mar

De cand ma stiu, am facut tot felul de lucruri, bune sau nebunesti, pentru ca asa a fost impulsul de moment. Am avut libertatea de a face ce m-a taiat capul, fara sa stau sa gandesc sau sa analizez prea mult. Multi mi-au zis ca sunt naiva, visatoare, prostuta, dar am avut si persoane care mi-au zis sau mi-au scris ca i-am inspirat. Iar cand auzeam asta, ma emotionam si nu intelegeam de ce mi-ar spune cineva asa ceva, ca doar eu n-am prea facut nimic..

Pe A. am cunoscut-o in aeroport, la Otopeni, dupa ce mi-am condus niste turisti si m-am gandit sa iau autobuzul pana la Unirii, scutindu-l si pe sofer de inca un drum pe traficul imposibil al Bucurestiului, in jurul orei 6 dupa-amiaza. Pentru legatura care s-a facut intre noi doua, ma gandesc deseori la ea ca la o Zana buna, caci e mereu acolo cand vreau sa ii povestesc ceva, sa ii cer o parere sau o reteta pentru pranz sau cina.

Acum cateva zile am primit un email de la ea. Am plans ca un copil pret de cateva minute. Sper sa va placa 🙂

Sunt un om extrem de ocupat pentru ca mi-am atins cele mai mari vise de cativa ani si ma bucur de ele, sper eu pentru restul vietii.

In generatia mea mi-am dorit tot timpul sa am alaturi oameni determinati si luptatori ca si mine care-si infrang propriile bariere, insa sunt atat de rari, insa cand ii intalnesc suntem ca marca de scrisoare…forever.

In 2010 imi revedeam tara pentru prima data dupa o absenta de 6 ani si pentru a simti bine pulsul schimbarii si a avea o „reintoarcere” gradata si calma, nu mi-am anuntat sosirea.

Asa am iesit din aeroport spre autobuzul ce uneste aeroportul de oras cu o cartela ce trebuia „taxata/scanata”.

O masinarie portocalie cu un mic ecran si o mare bulina neagra astepta scanarea cartelei mele. Dar vorba ceea, Romania, tara tutror posibilitatilor…nu merge.
O voce feminina, tanara si vesela imi striga de undeva din spate: „Tine-ti cartela sub bulina neagra!” Am incercat, nimic. Vocea se apropie de mine spunand:”Stati ca va ajut eu!”.

Si cand colo ce sa vezi, o tanara de statura medie, imi ia cartela si tic!, scan!, a reusit. Ma uit la ea, ii multumesc si sunt pe loc fascinata de niste ochi ca niste magnete ce ti se lipesc pe viata de inima.

Am intrat in vorba si prin stilu-mi specific atingeam subiecte „sensibile” pentru generatia de astazi. Asa am flat ca desi pasionata de „look, moda, etc….”, se intretine singura, urmeaza cursurile a doua facultati, este membra a unei echipe de radio, are un blog si participa la diverse evenimente pe temele pasiunii ei. Nici o grimasa de pe expresia ei nu-mi lasa indoiala ca nu spune adevarul, insa „infloririle uzuale ale romanilor” mi-au lasat o virgula de indoiala si aveam o singura modalitate sa ma conving…Sf. Google :))))

Dupa ce toate s-au adeverit, am realizat ca tocmai am intalnit acea prietena la care tanjeam in perioada studiilor mele si nu o gaseam.

M-am bucurat si m-am intristat in acelasi timp….Ma gandeam wow, iata-mi sosia! Iata prietena luptatoare ce o cautam in scoala, am gasit-o. Insa ma intristam si-mi spuneam, la ce bun? Oricum ne despart 14 ani diferenta, apoi eu nu mai traiesc in Ro, insa un enorm respect a tronat din prima clipa….

Pentru mine, pe langa celelalte calitati, eu am botezat-o „explozie de energie” si de fiecare data cand intram in legatura via internet sau telefonchat, rasare soarele.

Cine este? Este un mugure in prag de inflorire, un mugure menit sa sustina, sa iubeasca, sa bucure si sa intareasca tot ce atinge…..aceasta este Raluca Muresan.

Unde va fi in 5 ani? Ohooooooo cu foarte mult departe de ce am sperat eu sa visez pentru mine! Ma uit la acest mugure si simt ca este un alt eu in generatia tanara.

Concluzia? Nu as fi crezut dupa 6 ani de nevizitat tara, ca primul om intalnit sa si ramana in inima si mintea mea si in ciuda putinului timp liber, sa ma gandesc atat de mult la acest mugure, ca o noua responsabilitate in viata.

Iti multumesc Raluca ca existi si fie ca pentru multi din generatia ta sa fii un bun exemplu de lupta!!!!!!!

Cu drag.

2 Răspunsuri to “Cel mai frumos lucru care m-a facut sa plang din toata inima.”

  1. illes 28/03/2013 la 3:13 pm #

    Frumos Raluca !

Lasă un răspuns

