In vizita, la Chicago.

27 Noi

Am observat, in ultimele saptamani, daca trebuie sa ii spun cuiva ce mi-a placut cel mai mult in State, voi spune, fara sa gandesc prea mult, ca mi-a placut Chicago. Si chiar mi-a placut!!

Se spune ca acasa e acolo unde te simti bine, unde-ti sunt cei dragi. Tot asa, as putea spune ca acolo unde te asteapta un prieten bun, locul devine mai frumos.

Am fost in Chicago la inceputul lunii octombrie, dupa ce, oficial, mi-am terminat perioada de munca si incepea partea cu „travel”, din „work and travel”. Vizita a fost destul de scurta, atat programul meu, cat si al amicului meu bun Vlad nu imi permitea sa stau mai mult. Insa a fost foarte frumos!

Trecand peste faptul ca nu am prea realizat la inceput care-i, de fapt, distanta intre New York si Chicago, desi zborul a fost de 3 ore si era si o diferenta de o ora intre orele locale, timpul petrecut acolo m-a umplut de energie. Un oras frumos, cochet, mai mic decat NYC si mai putin aglomerat, dar cu un farmec deosebit. Nu stiu daca e vorba de lacul Michigan, „oceanul nostru” cum l-a numit Vlad, de oamenii linistiti, relaxati (nu stresati ca-n Manhattan) si bine imbracati, poate cafeaua de la micul dejun sau doar aerul chic ce plutea, dar ceva m-a facut sa decid, Chicago este most beautiful place so far.

Foarte devreme am aterizat, am mers sa luam micul dejun si am fost pusa in tema de Vlad despre cum ne va fi ziua, pe unde ne vom plimba, ce vom vizita, poate chiar unde vom manca, evident unde vom merge la shopping si, spre seara, cum vom urca pana la etajul 96. Curios, mi-a placut mai mult in John Hancock Tower decat in Empire State Building.

Mi s-a mai alaturat un prieten de-al lui Vlad, tot roman, tot ardelean, iar glumele si povestirile au facut ziua si mai frumoasa.

Ne-am facut poze cu fasolea, cu fantana lui All Bundy, iar eu am incercat sa surprind cam tot ce mi-a atras atentia sau mi s-a parut frumos.

Spre seara, am luat cina la Cheesecake Factory – nelipsita pizza specifica lui Chicago si 2 feluri de cheesecake. In rest, plimbari, poze, shopping, rasete si multa voie buna.

Sper sa va placa pozele pe care le-am facut!







Trump Tower










Fasolea






Lasă un răspuns

