Tonight we party frivole with Ana

10 Noi

A venit toamna, m-am intors la facultate, sunt studenta constiincioasa si cuminte. Plus ca am luat bursa si trebuie sa-mi tin burta pe carte tare de tot (despre burta si cum scap de ea, intr-o postare viitoare). Insa o petrecere precum cea la care am fost invitata in aceasta seara nu se poate rata sub nicio forma.

Le party frivole with Ana se intampla in The Gang si e, intr-adevar, singurul eveniment care conteaza in aceasta seara de sambata. la fel cum si High Street Cardigans e singurul blog care conteaza, dar voi deja imi stiti parerea, asa ca nu mai zic nimic, c-o sa ma acuzati mai apoi ca ma lingusesc :).

Dupa o zi in care am fost o desavarsita housewife (doar ca nu-s wife decat in cosmarurile mele cele mai cumplite) si am facut curatenie si mancare azi petru jumatate de saptamana urmatoare, m-am apucat sa imi fac un plan de atac. Cum ma imbrac in seara asa? Uite asa:

Rochia este surpriza 😀 ne vedem la petrecere!!

Lasă un răspuns

