See you soon, NYC! Hello again, Bucharest!

25 Oct

A trecut aproape o saptamana de cand m-am intors in Bucuresti. Aproape o saptamana in care am incercat sa ma obisnuisc cu noile ore de somn, cu foarte multa atentie din partea prietenelor atat de dragute si cu noul orar de la facultate, care imi cere sa fiu zilnic prezenta de la 7:30. Cam greu..

Joia trecuta, 18 octombrie a trebuit sa ii spun ramas bun orasului care m-a facut atat de fericita pentru 4 luni si-o zi si sa ma intorc in tara mea. Vorba reclamei celei vechi de la Ambasada SUA: „Ca sa te intorci in State, trebuie sa te intorci intai in Romania!”. Cam asa e si la mine. Trebuie sa termin niste lucruri aici, in tara mea, ca mai apoi sa ma pot intoarce acolo.

Cred ca cel mai greu moment inaintea plecarii a fost cel in care am realizat cat de multe bagaje am! 4 luni au insemnat la mine multa munca, multa distractie, dar si mult shopping si asta cred ca se vede foarte bine.

As putea spune ca am ajuns in New York cu un pocket full of dreams si m-am intors cu 7 genti. Plata extra? 200$.

Calatoria a fost usoara, am dormit aproape tot drumul, am avut escala la Londra si parca mi s-a parut mai scurta decat la dus.

La Bucuresti, fetele mele dragi m-au asteptat cu bratele deschise si cu portbagajul deschis, pregatit sa indure cea mai grea povara 🙂


De cand m-am dezmeticit cat de cat, m-am ocupat de actele pentru plecarea in Spania, Valencia, fapt ce se va produce la sfarsitul lunii Ianuarie si de alte acte, pentru aplicatia de viza de turist, pentru State. Nu ma las, vreau sa ma intorc!

Si pentru ca nu ma pot abtine sa nu ma „plimb”, in a doua parte a lunii noiembrie dau o fuga la Frankfurt si poate pana la Berlin si poate dorinta mea de a-mi vizita prietena din Ucraina se va concretiza. Dar.. intre timp, mi-am luat hainele de student constiincios si zi de zi vin la facultate!

Buh-bye, NYC! I already miss you!

2 răspunsuri to “See you soon, NYC! Hello again, Bucharest!”

  1. eu 25/10/2012 la 10:39 am #

    ai facut cea mai mare prostie ever ca te-ai intors.
    vei regreta mai tarziu aceasta decizie

    • Liliana 26/10/2012 la 11:04 am #

      Bravo Ralu! Tine-o tot asa!!! Termina-ti cu brio facultatea nr 2, pregateste-ti spaniola si bucurate de soarele ei si intoarce-te unde te cheama inima

Lasă un răspuns

