Bratarile Chloe si sandalele Vera Wang – o supriza neasteptata

25 Oct

In New York City poti face shopping grozav cu bani rezonabili. Toti ce iti trebuie este o experta in cele mai ascunse comori sau, mai mult decat atat, prietena experta + aplicatia ei de iphone care o face si mai plina de cunostinte. Asa a fost Carola pentru mine!

Dupa ce am ajuns si m-am „asezat” cat de cat, sau mai bine zis am fost cat de cat ok cu banii, am inceput sa cautam cele mai bune piese de imbracaminte, incaltaminte sau accesorii.

Acesta a fost si cazul vizitei noastre la Buffalo Exchange, un magazinas ce mandru se prezita a avea „vintage and used clothes”, un fel de second-hand la noi. Acel tip de magazin care ne da sansa, noua, muritorilor de rand, sa ne achizitionam piese ale brandurilor foarte ravnite – Marc Jacobs, Vera Wang, Diane von Furstenberg, Chloe, DKNY si multe multe altele… o minunatie!!

Prima dragoste: sandalele Vera Wang, exact pe marimea mea, la un pret ok (65$), o culoare si un model ce mi-au cucerit inima. Le-am vazut, le-am adorat, dar n-am avut suficienti bani la mine, iar cardul romanesc evident ca nu functiona acolo. Insa… dupa 2 saptamani m-am intors cu speranta in suflet si ghici ce? Erau tot acolo, ma asteptau cumintele.

Partea cea mai buna: nu pareau a fi fost purtate deloc, talpa era intacta. Fericirea mea, si mai mare!

Insa ce m-a facut sa fiu foarte surpinsa a fost alta achizitie. Tot intr-o vizita pe la acelasi Buffalo Exchange, am gasit niste bratari tare frumoase, 5 la numar, 3 de-un fel, 2 de altul, aurii si cu niste pietre. Din nou, le-am vazut, le-am placut, ale mele. 15$! Checked!

La vreo 2 saptamani, nu stiu cum ma jucam cu ele, dupa ce le purtasem intr-o zi si vad ca sunt gravate in interior: „chloe”. Ceee? Iau laptop-ul, google it si aflu ca sunt si placate cu aur. eh.. curata comoara, pentru trup (maini, in cazul de fata) si suflet!

4 răspunsuri to “Bratarile Chloe si sandalele Vera Wang – o supriza neasteptata”

  1. Catalin 25/10/2012 la 11:29 am #

    OK.. inteleg. Cat-nip pentru tipe, dar „mi-a cucerit inima”? „Curata comoara pentru suflet”? Sper ca erai autoironica.

    • fatadelaradio 25/10/2012 la 12:00 pm #

      Eram si autoironica, nu sunt absolut serioasa cand scriu. Tre` sa fii fata sa intelegi bucuria unei astfel de descoperiri 😀

      • Cezara Arsenie 25/10/2012 la 6:51 pm #

        Subscriu! Trebuie sa fii fata sa intelegi 😀

  2. alexitza 25/10/2012 la 12:18 pm #

    Tre’ sa ajung la NY !!! Fab ❤

Lasă un răspuns

