My favourite outfit, so far!

17 Oct

Saptamana pe care am petrecut-o cu musafirii mei a fost una plina de culoare, dar si de inspiratie, dar asta deja stiti. A fost o saptamana in care am avut vacanta, in sfarsit, in adevaratul sens al cuvantului si am profitat de vremea buna sa ma si imbrac cat mai dragut si mai lejer.

Tinuta mea preferata, de cand sunt im State, este cea de vineri, 4 octombrie, cand am luat, din nou, Manhattan-ul la picior.


Tinuta a fost compusa din: camasa Kardashian Kollection, jeans Levi`s, colier al carui nume l-am uitat si mi-e deja in bagaj (deci n-o sa-l scot sa verific), ochelari de soare Joe Fresh, esarfa no name si geanta Michael Kors. Pantofii erau animal print, de la magazinul meu preferat din Long Island, XSRE.

Iar aici.. poze cu soul sister.


Va place tinuta mea?

4 răspunsuri to “My favourite outfit, so far!”

  1. Roxana L 17/10/2012 la 5:23 pm #

    ne place ne place ❤

  2. aura 01/06/2013 la 8:15 pm #

    vai, raluca… nu stiu cum sa incep, sunt atat de impresionata de tine! Am fost la acelasi liceu cu tine, te stiam mai mult din vedere si uite ca dupa patru ani am descoperit intamplator blogul tau si …. e atat de ciudat sa revezi pe cineva dupa patru ani si sa vezi cat de multe lucruri a facut in timpul asta…. In timp ce ma uitam la pozele tale si iti citeam blogul, ma gandeam la acea zicala „Nu toti oamenii traiesc, unii supravietuiesc doar”. Tu chiar traiesti, esti vie in toata puterea cuvantului. Iti doresc sincer sa ti se implineasca toate dorintele pe care le ai! Sunt sigura ca ti se vor implini.

    • fatadelaradio 01/06/2013 la 8:23 pm #

      Iti multumesc mult pentru mesaj! Sa stii ca ma emotioneaza foarte tare! Sa stii ca nu am facut altceva decat sa imi urmez niste dorinte si niste visuri. Iti doresc si tie sa ti se implinesca toate dorintele, sa faci in asa fel incat sa devina realitate si sa te bucuri de ele! Te pup!

Lasă un răspuns

