Concert Madonna #MDNA TOUR pe Yankee Stadium

17 Oct

La inceputul lunii septembrie, am fost la concertul despre care am aflat curand dupa ce am ajuns aici. Mi-am dorit mult si mi-am planuit si mai mult totul, pentru ca acea zi sa fie una mai frumoasa, cu o dorinta implinita.

Este vorba de concertul Madonnei, pe Yankee Stadium. Prima oara pentru diva cand concerta acolo, a doua oara pentru mine cand o vedeam in concert. Prima oara a fost in Bucuresti, Parcul Izvor, parte a turneului „Sticky and Sweet”.

De micuta am fost fana ei, as putea spune ca mama m-a crescut pe muzica ei. Nu vreau sa sustin ca ar fi de cea mai buna calitate sau ca Madonna ar fi o cantareata cu un talent desavarsit. Vreau doar sa spun ca pentru mine a fost un personaj care mi-a placut intotdeauna, fara prea multe explicatii si ca am apreciat tot timpul show-ul pe care l-a facut. Fie ca au fost exclusiv ideile ei sau ale unei intregi echipe, rezultatul este cel ce conteaza.

Turneul MDNA a inceput anul trecut in Israel si a fost plin de controverse. De ce Israel? Sau, ce are de-a face cu Tara Sfanta? Concertul are foarte multe motive religioase ortodoxe, dupa uneori pana dincolo de limita „obisnuitului”. Dar, pana la urma, e Madonna!

A fost pentru prima oara cand am fost pe Yankee Stadium si tot prima oara cand am mers in Bronx. Prea multe nu va pot spune, era noapte, n-am vazut nici gangsteri, n-am auzit nici impuscaturi :).

Show-ul a tinut aproape 2 ore in care s-a trecut de la biserica la manifeste impotriva violentei si razboielor si pentru drepturile omului si a comunitatii gay/lesbi (evident!!) pana la majorete si o dragoste declarata „pe fata” pentu Obama (ma rog, mai mult pe spate, la propriu!).

Piesele pe care le-a interpretat au fost, in special, de pe noul album, ce poarta acelasi nume ca si turneul, „MDNA”, dar si hit-urile ei „clasice”: „Like a Virgin”, „Vogue” si „Celebration”, „Express Yourself”, „Papa don`t preach”, „Hang up”. In cadrul piesei „Express Yourself”, foarte subtil a integrat cateva versuri ale piesei „Born this way” a lui Lady Gaga si a incheiat piesa cu cateva versuri din „She`s not me”. Iar urmatoarea piesa a fost „I don`t give a F”, cantata impreuna cu Nicki Minaj, la sfarsitul careia Nicki spune tare frumos ca „There`s only one Queen! And that`s Madonna!”

Alte piese au fost „Girl Gone Wild”, „Birthday Song”, „Best Friends”, „Superstar”, „I`m a sinner” si „Gang bang”. Preferata mea a fost, insa, „Masterpiece”, coloana sonora a filmului W.E., film regizat de cantareata. (noi talente, huh?)






Cruce ordoxota, cu insemnele MDNA







„Like a Virgin” a fost cantata intr-o maniera mai speciala, iar ea s-a dezbracat pana la lenjeria intima si apoi a spus „Tonight, I`m not going to show you my ass, I`m going to show you my feelings”. Pe spate avea scris mare „OBAMA”. Din pacate, telefonul meu era descarcat in acel moment.


La sfarsitul spectacolului, mi-am spus ca pot muri fericita, mi-am vazut idolul de 2 ori, iar dupa asa reprezentatie, cred ca si ea poate muri impacata, si-a facut treaba foarte bine in toti acei muuulti ani de cariera.

Aici aveti inregistrarea completa din Tel Aviv. Enjoy!

Lasă un răspuns

