New York City – mi casa es su casa

13 Oct

Au trecut deja 4 luni de cand sunt aici, in New York. Atat in New York City (a se intelege Mamnhattan), cat si in Inwood, prima localitate, foarte mica, dupa ce treci „podul”, dupa JFK Airport (situat in Queens) inspre Long Island. Diferenta e doar administrativa si, evident, in ceea ce priveste pretul unei curse cu taxi-ul. Doar pentru ca oficial e Long Island, mai adaugam 20$.

In aceste 4 luni am invatat diverse si cunoscut multe locuri, mai ales cu dorinta mea mare de a-mi lua licenta de ghid turistic. Dar mai multe despre acest subiect „fierbinte” va spun saptamana viitoare. Acum va spun despre saptamana pe care am petrecut-o cu doi musafiri foarte speciali, care mi-au mancat zilele. 🙂 Marius si Iza.

Cu Marius am fost colega in liceu, iar pe Iza o stiu tot din liceu. Si ei au fost veniti pe timpul verii in State cu Work and Travel. De cum am ajuns aici, ne-am si puus pe facut planuri pentru vizita lor in New York, in octombrie.

Saptamana pe care am petrecut-o cu ei a fost, cu siguranta, cea mai vesela si mai colorata din intregul an 2012. Am ras de dimineata pana seara, ne-am plimbat pana ne-au lasat picioarele, am facut haz de tot ce era in jurul nostru, am facut atat de mult shopping incat, sunt absolut convinsa ca Marius nu va mai intra intr-un magazin in urmatoarele luni – din cauza stresului pe care i l-am cauzat – si am povestit, intr-un dulce grai ardelenesc pana am simtit ca ne doare capul si am adormit in metrou.


2 răspunsuri to “New York City – mi casa es su casa”

  1. Roxana L 13/10/2012 la 9:26 am #

    Ne faci pofta de NY !! 😦

  2. Oana Alexandra Stroici 13/10/2012 la 12:26 pm #

    Super! Bafta la licenta de ghid!!

Lasă un răspuns

