In vizita la Gucci Upper East Side

11 Oct

Cu cateva saptamani in urma am fost foarte fericita sa primesc invitatia celor de la Gucci de a le vedea hainele de toamna, proaspat intrate in magazine, dar si posibilitatea de a alege ce reprezentanta vreau eu. Judecand doar „geografic”, evident ca am ales Upper East Side. De ce? Foarte superficial…pentru ca am fost cucerita iremediabil de Gossip Girl si, de cand sunt aici, in New York, fiecare plimbare in partea high-class a Manhattanului ma face sa ma simt precut Alice in Tara Minunilor. Si cum orice basm dureaza doar cateva clipe (in cazul de fata o ora-doua), de fiecare data ma intorc inapoi in Queens/Long Island, unde locuiesc temporar.

M-am simtit foarte bine la magazin. Cedric, sales managerul a fost mai mult decat amabil, ne-am imprietenit cat ai clipi si am ras si povestit de parca eram la cafea si ne stiam de cateva luni bune. Ca a fost doar dragut din cauza jobului sau a fost, intr-adevar sincer, asta nu va pot spune. Cert e ca la a doua noastra „intalnire”, mi-a cerut toate detaliile posibile in ceea ce priveste munca de ghid turistic si cum ar putea s-o ia si el pe aceasta cale.

Am sa las pozele sa spuna mai multe despre toamna-iarna 2012-2013 prin prisma Gucci.

















El e Cedric.

2 răspunsuri to “In vizita la Gucci Upper East Side”

  1. Oana Alexandra Stroici 11/10/2012 la 6:07 pm #

    Felicitari pt. domeniu!
    Iar despre hainute, m-au cucerit gentutele plic colorate vesel!

  2. cacamacacacamaca 11/10/2012 la 6:08 pm #

    Felicitari pt. domeniu!
    Iar despre gentulete colorate in culori vesele pot spune doar ca m-au cucerit!

Lasă un răspuns

