Colectia Jennifer Lopez pentru Kohl`s

21 Sep

Dupa ce ieri v-am povestit despre concertul Jennifer Lopez si Enrique Iglesias, la care am participat, concert ce face parte din turneul Dance Again si imi exprimam dorinta de a o revedea pe J.Lo, azi nu ma pot abtine sa nu va spun cateva cuvinte si despre hainele semnate Jennifer Lopez pe care le-am descoperit intr-un magazin de nu-stiu-unde, in Pensylvania.

Hainele sunt in exclusivitate pentru lantul de magazine Kohl`s, dar se pot comanda si online de pe http://kohls.com

Fericirea mea cea mai mare, in State, e free-shipping-ul 😀

Dar acum sa va arat ce mi-am achizitionat.





Materialele sunt bune, croiala e feminina, iar preturile sunt foarte bune. Ceea ce eu am cumparat, a fost la reduceri. Asa ca bucuria a fost si mai mare.

Pe langa pozele pe care le-am postat, mi-am mai cumparat o camasa, iar ulterior mi-am comandat online o rochie. Sunt multumita si imi place!

Cum vi se pare?

Lasă un răspuns

