De ce sa mergi la concertul J.Lo?

20 Sep

A trecut ceva vreme de cand am mai trecut pe blog, sa va mai impartasesc cate ceva. Ma salveaza hiper-activitatea de pe Facebook, Twitter, Instagram…right? 🙂

Am fost incantata sa aflu, ieri, ca Jennifer Lopez va poposi si in Romania, in cadrul turneului #DANCEAGAIN. Mai multe detalii aici.

Daca va amintiti, in Iunie eram toata o fericire tocmai din cauza domnisoarei (mai nou) Jennifer Lopez si a lui Enrique Iglesias si a ispravei mele de a merge la concertul pe care ei l-au sustinut in Newark, New Jersey.

Aventura a fost destul de simpla: am aflat de concert, i-am propus unui coleg de serviciu sa mergem impreuna, a fost de acord pana in ultimul moment, cand mi-a spus ca a uitat sa cumpere bilete si nu mai poate veni, caci are alte obligatii. Asa ca, pe ultima suta de metri, mi-am cumparat bilet (pe care am platit 12$+12$ taxe = 24$), am intrebat cum pot ajunge cu metroul/trenul pana acolo si dusa am fost la concert.

A fost o placere! Va spun din suflet! Poate ca Jennifer nu e cea mai incantatoare actrita, ori cea mai talentata cantareata, dar show-ul pe care il face isi merita banii.

Fiind foarte aproape de New York, concertul a fost dedicat fanilor din New jersey si celor din New York, deopotriva. Cu anumite bucati dedicate exclusiv Bronxului, caci de acolo e ea si e tare mandra.

Nu stiu daca e doar PR sau, intr-adevar, asa simte ea, insa a stiut cum sa se adreseze si albilor si hispanicilor si negrilor din sala. Pentru fiecare a avut cate ceva! Imi doresc sa merg s-o vad din nou, la Bucuresti de aceasta data. Vreau sa vad cum va transpune show-ul pentru romani.



Mai multe poze aici.

Lasă un răspuns

