Povestea colierului roz

12 Iul

La cateva zile dupa ce am ajuns in State, am primit un mesaj pe Facebook, de la o domnisoara tare draguta, dar pe care o stiam doar de pe Facebook si de pe My Daily Look. Ma felicita ca am ajuns cu bine, imi ura multa bafta si, foarte frumos din partea ei, imi spunea cum ca a castigat un voucher ce poate fi folosit pe un site de accesorii, insa, poate fi folosit doar pentru comenzi in State si Canada. Si ca, daca vreau si daca gasesc ceva care sa imi placa, pe site, mi-l face cadou cu mare drag.

M-am bucurat mult. Nu atat de mult pentru voucher, cat pentru gestul atat de frumos al unei persoane care nu ma cunoaste decat prin intermediul unui site de socializare.

Iti multumesc mult, Alexandra!


sursa foto colier aici.

Lasă un răspuns

