Ce mi-am cumparat cu primii bani castigati?

9 Iul

A trecut ceva vreme de cand nu v-am mai povestit nimic din aventurile mele pe pamant american. Ei bine.. s-au intamplat cateva lucruri interesante, am muncit destul de mult, am fost la plaja, m-am plimbat prin Queens (???) si am facut putin shopping.

Dar inainte sa trec la partea cu shopping-ul, preferata noastra de altfel, lasati-ma sa va aduc la cunostinta cateva propozitii mai mult decat nostime care mi-au fost adresata.

De minunata zi 4th of July am muncit (evident!), iar spre seara au inceput focurile de artificii. Eram foarte obosita si priveam in gol, spre ocean (petrecerea a fost la Beach Club), iar una dintre colegele mele americance, patrunsa de emotia zilei nationale ma intreaba: „It this the first time you see fireworks?”

Iar intr-o alta zi, de data asta la Country Club, primesc aceeasi intrebare ca-n fiecare zi, de cand sunt aici: „Where are you from?” si raspund frumos: „Romania!”. Totul banal pana aici, insa in secundele urmatoare, o voce ma abordeaza: „Can you do mamaliga??” si zambesc larg, ma abtin sa nu rad si-i spun, franc, omului, ca da, stiu sa fac mamaliga. Apoi imi spune mandru ca si el, pentru ca tatal lui a fost roman. De fapt, basarabean, rectifica.

A venit si ziua salariului. In fiecare saptamana, primesc banii pentru orele muncite saptamana anterioara. Si cum ma cumprinsese o pofta de mancare chinezeasca, m-am dus spre restaurantul (pana acum) chinezesc preferat, iar apoi parca ma chemau si magazinele sa le trec pragul. N-am putut rezista tentatiei…

Prima oprire: Designer Shoe Warehouse. Nici ca se putea altfel. Am zabovit acolo aproape 2 ore, am purtat, am analizat, am criticat in gandul meu, m-am mirat si m-am minunat. Insa deznodamantul nu mi l-as fi putut imagina vreodata. Pai cum, sa vin eu in America… in Americaaaa…iar primul lucrusor pe care imi dau banutii castigati sa fie… acesta??? Ma cunosc destul de bine, stiu cum ma comport intr-un magazin de incaltaminte, dar asta n-as fi crezut-o intr-o mie de ani.

Dar..uite ca s-a intamplat… primii bani au fost folositi pentru achizutionarea unei perechi de Conversi crem, draguti de mama focului. Ce mai, dragoste la prima vedere!

P.S. Nu va ingrjorati! Ca sa-mi spal „onoarea de fashionista”, mi-am cumparat si o pereche de sandale Jessica Simpson, colorate si incantatoare. Dar acelea vi le arat in alta zi.

Lasă un răspuns

