Prima zi pe plaja

24 Iun

Pana acum, programul la serviciu a fost destul de lejer, incep la 10.30 cand avem micul dejun (pentru angajati), apoi de la 11 la 15 e pranzul pentru membrii, iar dupa 16 sunt libera. Asta in afara zilelor in care avem petreceri, nunti, gratar cu ocazia vreunei sarbatori sau cu vreun motiv anume. Asa ca am, deocamdata, destul de mult timp liber.

Optiunile sunt doar doua: plaja sau Manhattan 🙂 si cum mi-am propus sa merg in Manhattan (si nu numai, in restul NYC-ului) atunci cand am zi libera, raman cu cea de-a doua optiune, aceea de a merge pe plaja.

Plaja este foarte aproape, country club-ul este pe malul oceanului, insa pana acum am ales sa merg in alta parte, undeva mai retras, mai linistit, mai boem :).

Cu metroul cateva statii si sunt la 50 de metri de plaja.

Doua aspecte care m-au surprins: daca faci topless, ai foarte multe sanse sa iei amenda pentru comportament obscent si nu ai voie sa faci inoti dupa 18. Politia este prezenta pe plaja si este la datorie… eh.. cica e cea mai libera tara din lume, nu?

Prima mea intalnire cu plaja a fost dupa ce Jane (pe numele ei adevarat Evghenia) mi-a propus sa facem o plimbate pana acolo si poate, daca nu cumva vine ploaia, sa facem si baie/plaja.

Pe cand am ajuns acolo, s-au cam adunat norii, insa briza a fost incantatoare, am stat cateva ore si doar ne-am bucurat de loculn in care eram. Foarte frumos si foarte intim!

Iar atunci cand s-a inseninat, am prins curaj si am intrat in apa. Foarte receeee!!!

Acum ma bag la somn, am avut o zi plina… revin cu alte poze/povesti curand!

P.S. pe langa multe trupuri plus size, am vazut si cateva bunaciuni 🙂

Un răspuns to “Prima zi pe plaja”

  1. Alice&Sara 24/06/2012 la 6:53 pm #

    I know what you’re saying – cred ca in state am vazut cei mai urati, dar si cei mai frumosi oameni din lume – amestecul de gene iese uneori extrem de reusit! Have a blast, I know I did!

Lasă un răspuns

