…I`ve got a pocket full of dreams. Baby, I`m in New York!

22 Iun

– Where are you from?
– Romania!
– aahh…nice!
– Do you know where it is?
– Yeah… on the other side!

Cam asa as putea descrie zilele mele pana acum, aici. Sunt in Inwood, la periferia New York City-ului, la capat de magistrala de metrou A, adica Far Rockway.

Duminica am ajuns si, dupa ce am facut un dus, am dormit 8 ore. Oboseala si raceala si-au spus cuvantul si m-au trimis in pat.

Luni si marti au fost zile libere, asa ca nu m-am putut abtine sa nu imi intru in atributiile de turist :). Am vizitat parte a Manhattan-ului.

Dar s-o luam pas cu pas… le spuneam unor prieteni ca prima impresia, atunci cand eram in taxi si soferul arab incerca sa respecte instructiunile GPS-ului, iar eu ma uitam pe stanga si pe dreapta a fost asa: „Welcome to Wisteria Lane!”. Pentru aceia dintre voi care nu stiu, am fost o mare fana Desperate Housewives, asa ca, odata ajunsa intr-o suburbie, nu am putut sa nu ma gandesc la serial.

Casele sunt parca toate la fel, oameni nu am prea vazut, iar atunci cand am mers pe jos pana la restaurantul chinezesc, sa imi iau ceva de mancare (altceva decat burger, pizza sau cartofi prajiti), lumea se uita mirata la mine…oare sunt atat de saraca incat trebuie sa merg pe jos, n-am si eu bani de-o masina?

Prima excursie in Manhattan am facut-o impreuna cu Oksana, o rusoaica tare simpatica, cu care am incercat sa deslusesc harta si sa ajung acolo unde planificaseram de dimineata.

Pe durata „calatoriei” de 40 de minute, de „acasa” pana in Times Square, am incercat sa surprind tot ceea ce mi s-a parut interesant pe strada, care m-a facut sa ma trezesc dintr-o ameteala/oboseala cauzata de zborul din ziua precedenta.

Case de vacanta pe plaja in constructie


case pe malul oceanului

Inca n-am ajuns pe Brooklyn Bridge, dar urmeaza..

Si acum, bun venit pe strada!

Washington Square



New York University

Schimbam directie pe Broadway


Evident, nu m-am putut abtine sa nu gust din celebrul hot dog…

Continuam plimbarea pe Broadway.

o vitrina mai..deosebita.

carti.

Union Square



Pe aici pe undeva e locul in care s-a nascut Theodore Roosevelt, dar l-am ratat. Sa-mi fie cu iertare! Noi mergeam inspre Empire State Bulding.


Si, ghici ce? Cand am ajuns aproape de cladire, cand eram sigura ca „Da! Asta e!!” mi s-a terminat bateria. Asa ca a trebuit sa fac o pauza de 15 min pana isi va reveni si apoi m-am pus iar pe facut poze. Dar poza clasica a Empire State Bulding-ului n-o am.. data viitoare.

cam asa iti lasi capul pe spate, sa vezi toata cladirea.

Nu am urcat pentru ca era zi si multe persoane ne-au sfatuit sa mergem la apus, ca e incantatoare privelistea. Avem timp..


OMG!!! OMG!!! OMG!!!

O alta vedere a Empire State Building.

Eu, Oksana si Empire State Bulding in spate…sau, ma rog…parterul :))

New York Public Library

Chrysler Building



Din nou pe strada.

Grand Central.

Si iar cladiri..





Bun venit in Imparatia Sa Publicitatea! @Times Square


Cladirea Paramount Pictures

Times Square in continuare..



Gata, ma marit! He`s the one!






Si din nou pe strada, spre alta destinatie..






Rockerfeller Center


St. Patrick`s Cathedral

Si cam asta a fost prima mea plimbare prin Manhattan. Am 4 luni la dispozitie sa-l „cercetez” mai in detaliu, si nu doar Manhattan, ci si alte parti al NYC-ului. Impresiile pe care mi le-a lasat plimbarea sunt destul de variate.. nu m-am simtit atat de emotionata sa fiu acolo, precum as fi crezut. Si fara sa vreau, am comparat cu alte tari/locuri. Oricum, incerc sa fiu obiectiva, sa ma bucur din plin ca sunt aici si cat voi fi aici si sa spun doar atat: e altfel, e frumos!

5 răspunsuri to “…I`ve got a pocket full of dreams. Baby, I`m in New York!”

  1. Manuella 22/06/2012 la 6:39 am #

    Minunat!! Sper sa ajung si eu cat de curand! Lucky you :*

  2. cristina 22/06/2012 la 2:44 pm #

    cat de frumos!!!anul asta as fi vrut si eu sa ajung dar din cauza unei restante din iarna nu am mai aplicat la pogram 😦
    sa te distrezi si sa profiti de fiecare moment acolo!!!si multeeeeeeeeee poze!!! :*

  3. Stefania L. 22/06/2012 la 10:41 pm #

    Abso-fuvking-lutely! 😉

  4. Emanuel I. 24/06/2012 la 5:31 pm #

    Ce tare!!!
    Te invidiez…
    Sedere placuta sa ai!
    ;o)

  5. turcanudenisa 07/07/2012 la 1:08 pm #

    Ce frumos.Imi plac foarte mult fotografiile.:)

Lasă un răspuns

