Model pentru o cauza nobila

20 Iun

Buna dimineata!

E 7 si 10 minute si am cateva emotii, azi e prima mea zi de munca si m-am trezit cu trei ore mai repede, sa fiu gata :).

Aseara am postat pe Facebook un mic teaser, doua fotografii facute de Fabian Tatomirescu si promiteam mai multe si, evident, detalii despre „de ce”-ul sedintei foto.

Pe Fabian il stiu din primul an de facultate, atunci cand el facea parte din echipa ce organiza balul bobocilor, iar eu, boboc timid, participam. Au urmat multe petreceri impreuna si, desi drumurile au luat curs, am tinut legatura. Atunci cand m-a sunat, saptamana trecuta, sa imi propuna sa facem cateva poza, am fost mai mult decat incantata. Mai ales dupa ce mi-a spus si cate e scopul final.

Pe 29 iunie este aniversarea a 5 ani de existenta a Campion Broker, iar Fabian se ocupa de evenimentul festiv, in cadrul caruia va avea si o expozitie foto cu vanzare, iar fondurile obtinute vor fi donate unor copii nevoiasi din Ploiesti. De ce Ploiesti? Sediul central al companiei este in Ploiesti si, de asemenea, si Fabian este tot de acolo.


Mi se pare extrem de frumos ceea ce intentioneaza sa faca, mai ales ca e vorba de a oferi un ajutor cuiva din orasul lui natal. De aceea n-am stat pe ganduri si am iesit la „pozat” cu cateva ore inainte de plecarea mea din tara, cand inca n-aveam nici bagajele facute.


Mai multe detalii puteti gasi pe Facebook sau pe site-ul lui Fabian, iar eu promit sa va tin la curent cu tot ce pot.


3 răspunsuri to “Model pentru o cauza nobila”

  1. Emanuel I. 20/06/2012 la 12:41 pm #

    Foarte frumoasa initiativa!
    Te felicit,,,si pentru poze.
    😀

  2. miha.ela 20/06/2012 la 1:59 pm #

    Foarte frumos !
    Imi place enorm rochia ta 🙂

Lasă un răspuns

