Good morning, last week!

11 Iun

Buna dimineata, dragilor!

Cum a trecut weekendul? Cum ati inceput dimineata?

Eu am avut un sfarsit de saptamana foarte foarte plin, cu vesti bune, cu vesti proaste, cu munca multa si cu si mai multa distractie. Vineri dimineata am avut programarea de viza si, cel putin teorectic, sm luat-o. Practic, situatia nu e asa de roz. Cei de la departamentul de imigrari, din SUA, cei care mi-au emis permisul de munca, mi-au gresit data nasterii. Ceea ce inseamna ca documentul nu e valabil, adica nu pot primi viza, adica nu pot fi primita in State. Raspunsul optimist al consulului a fost „Sunt sigur ca pana trebuie sa pleci (adica in maximum o saptamana) vei primi un nou permis si totul va fi ok. Te intorci la noi si iti dam viza pe loc!”.

Ziua de luni mi-a inceput cu o veste buna, ca documentul a fost trimos vineri si e pe drum, deci plec duminica! 🙂

Tot vineri am avut o mare bucurie. Niste fosti turisti din UK mi-au facut surpriza de a se intoarce in Bucuresti, cu si mai multa pofta de distractie, asa ca fiecare seara a insemnat petrecere, petrecere, petrecere. Curand primesc mai multe poze si le postez.

Un alt eveniment al weekendului a fost faptul ca am incheiat dieta de detoxifiere si ma simt foarte bine. Am slabit doar doua kilograme, dar varsta organizmului meu s-a diminuat (am 25 de nai acum), grasimea din organism a scazut si ma simt mult mai bine. Tenul meu arata mult mai bine, straluceste (asa mi-au zis cateva persoane), azi e prima zi in care am iesit din casa fara niciun pic de machiaj. Si asta e mare eveniment!!

Sa revin la cura. In zilele despre care nu v-am mai povestit, am urmat aceeasi reteta: 3 sucuri pe zi, din fructe si legume (respectand oarecum regula culorilor: doar rosii sau doar verzi), apa calda cu lamaie dimineata, apa plata cu lamaie toata ziua si cat mai multa, iar seara o supa calda (fie supa de legume, fiarta, fie supa crema de legume). In fiecare suc am adaugat ghimbir (foarte bun la accelerarea metabolismului), iar supele au fost picante, atat cat am putut suporta.




In a treia zi, deja nu mai simteam nevoia de a mesteca, am fost plina de energie, de la vitaminele si fibrele din fructe si legume, iar supa calda de la sfarsitul zilei era fericirea maxima – avea gust de mancare! Fiecare din ele a continut si putina branza.


Sincer va spun, dupa o saptamana stricta in care am tinut mortois sa nu „trisez”, corpul meu s-a obisnuit cu sucurile, incat acum parca mi-e dor, simt nevoia de a bea inca unul si inca unul.

Va recomannd din toata inima sa incercati. E un adevarat cadou pe care vi-l puteti face corpului, mai ales la inceput de vara.

Un răspuns to “Good morning, last week!”

  1. Andreea Marchevici 11/06/2012 la 11:41 am #

    Felicitari Raluu!! De abia astept sa vad! :*

Lasă un răspuns

