My last night Outfit

8 Iun

Aseara am fost la re-deschiderea Le Gaga, evenimentul ce a adunat muuuulta multa lume si care poate fi considerat „inceputul verii”.

Nu am sa ca spun pareri despre ce s-a intamplat, despre cat de multa lume a fost sau cum e clubul, cu siguranta detaliile astea le puteti gasi cam peste tot.

Eu insa va arat cum am fost imbracata aseara, caci m-am pregatit si de deschidere, dar si sa-i sarbatoresc cei 20 de anisori verisoarei mele.

Rochia am primit-o cadou, iar plicul e vechi, dar si-a gasit bine locul in tinuta. Zic eu 🙂

Deci… cum vi se pare?

2 răspunsuri to “My last night Outfit”

  1. Danny 08/06/2012 la 11:08 am #

    Rochia deosebita, material, culori, model…dar plicul nu a fost cea mai buna alegere din punctul meu de vedere….nu iese in evidenta, datorita modelului si culorilor prea apropiate rochiei…un plic negru simplu era varianta perfecta 😉

  2. Laura 10/06/2012 la 4:38 pm #

    Comentariul meu o sa fie catalogat drept rautacios … poate. Nu asta vreau sa fie intentia mea. Nu stiu daca ti-a mai zis cineva asta, dar … te dezavantajeaza foarte tare maniera in care iti machiezi ochii. In toate pozele in care te-am vazut, daca tinuta era impecabila, parul iti statea bine (cum este poza asta in care esti foarte draguta) machiajul ochilor strica totul. Incearca sa te machiez altfel. Ti-ar sta foarte bine cu niste nuante pastel, cu putin maro blenduit in coltul ochilor. Negrul ala nu te avantajeaza de nicio culoare. Si as mai avea ceva cu sprancenele. Te imbatranesc rau. Ar trebui sa le mai subtiezi putin, dar foarte putin, si sa le vopsesti o nuanta mai deshisa, un maro. Te-ar schimba total. Esti o fata foarte draguta, foarte vesela, dar machiajul ala strica tot. Sper ca nu am fost prea … critica.

Lasă un răspuns

