Ultimele achizitii vestimentare

7 Iun

Hehe, nu puteam trece peste bucuria pe care singura (evident!) mi-am pricinuit-o, dupa o saptamana plina plina de munca, atunci cand mi-am cumparat o rochie noua si (inca) o pereche de pantofi nude, fara sa v-o impartasesc.

Desi s-a intamplat in urnma cu aproximativ o luna, de fiecare data cand imbrac rochia (pana acum doar de 2 ori) sau incalt noii pantofi (nici nu mai stiu de cate ori i-am purtat pana acum), ma simt incantata si parca mai pretty.

De ceva vreme incoace, imi tot spun ca nu are rost sa mai fac shopping, din moment ce plec. Ba mai mult, am cateva prietene care ma sfatuiesc la fel. Dar cand tentatia e prea mare… trebuie sa cedez. N-am incotro 🙂

Asadar..prima piesa care ma umple de bucurie:

Rochie verde, Zara Basic

vedere din spate

detaliu guler

Iar al doilea motiv:

A sasea mea pereche de pantofi nude, a doua pe acest sezon. Ceva s-a intamplat cu mine, nu stiu ce, dar am dezvoltat o pasiune prea mare pentru aceasta culoare.

Cum vi se par?

Am folosit pozele oficiale de pe zara.com si o poza cu mine, nu de o calitate prea buna, dar promit sa ma revansez 🙂

2 răspunsuri to “Ultimele achizitii vestimentare”

  1. Adee 07/06/2012 la 2:04 pm #

    Dragutse achizitii!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Green Zara Dress « Fata de la Radio - 19/06/2012

    […] trecuta va povesteam despre ultimwlw achizitii ale mele de care eram tare mandra si […]

Lasă un răspuns

