Tonight we party!

7 Iun

Hello! Hello!

Am doar vesti bune!

Dieta mea e aproape gata, ma simt foarte bine, si fizic si psihic, mai am doar cateva examene (pe ideea „Nu mai sunt cate-o fost), iar maine dimineata, la 9 fix am programare la ambasada SUA pentru viza. Abia dupa ce trec de acest ultim „hop” ma pot apuca de bagaje 🙂 daaaar…mai am inca exact 10 zile de care sa ma bucur, „aicisha” in capitala.

Asa ca, in aceasta seara, ma imbrac frumos si merg sa sarbatoresc redeschiderea clubului Le GaGa, intr-o formula nou, locatie noua etc. Si, sincer va spun, abia astept.

Si… ca sa va mai dau o veste buna, turistii mei preferati – un grup din Marea Britanie – se reintorc maine in Bucuresti, pentru 5 zile si, mai important, pentru 4 nopti pline de distractie. Si nu vin singuri. Isi aduc si alti prieteni, carora sa le faca cunostinta cu Bucurestiul si, poate, Mamaia.. vom vedea. Sounds like a plan, huh?

Asa ca sfarsitul meu de saptamana se anunta a fi cu multa buna-dispozitie!

Voi ce faceti in weekend?

Un răspuns to “Tonight we party!”

Trackbacks/Pingbacks

  1. My last night Outfit « Fata de la Radio - 08/06/2012

    […] am fost la re-deschiderea Le Gaga, evenimentul ce a adunat muuuulta multa lume si care poate fi considerat “inceputul […]

Lasă un răspuns

