Uite turistii, nu-s turistii!

4 Iun

In postul anterior va spuneam despre best job, acela de a fi intr-o petrecere continua, cu persoane care mai de care mai pregatite si „setate” pe distractie. Eh.. mi s-au cam intors impotriva, oarecum, cuvintele. Sau m-au ajuns blestemele cuiva :))

Joi am avut un grup de 11 persoane din Marea Britanie, care au profitat de sarbatoarea jubileului reginei si s-au indreptat spre tinuturi mai estice, cu scopul declarat de a petrece.

Toate bune si frumoase, dupa transfer si check-in-ul la hotel, am stabilit cu ei ca ne vedem mai tarziu pentru a incepe „turul puburilor”. Cat mai costumati si mai colorati si bine-dispusi, totul parea ca seara va fi una plina de distractie.

Si a fost, pana la un punct. Dupa 4 ore in Centrul Vechi, planul era sa mergem intr-un club, unde aveam rezervare (facuta de mine, deci eu eram si responsabila sa onorez rezervarea). Am chemat taxiuri, am dat toata instructiunile necesare si eram sigura ca nu are de ce sa fie vreo problema. Eh.. too bad…

Am plecat, cu 2 dintre turisti cu ultimul taxi spre club, cu vreo intarziere de vreo 10 min. Eram convinsa ca, odata ce ajung la club, ii voi gasi in parcare, dupa cum le spusesem.

Doar ca ideile din capul meu nu prea s-au adeverit. Am ajuns la club si nici uram de turisti. Am asteptat 5-10-15 min… nicio schimbare. Am mai asteptat inca vreo 15 min, deja fiind ingrijorata ca poate s-a intamplat ceva, poate, poate, poate… Pana unul din baieti s-a gandit sa ma sune sa imi spune ca el a ramas in Centrul Vechi (poftim???!!!) si ca vrea si el la club, dar m-a anuntat si ca restul s-au razgandit si s-au dus la hotel.

Nu stiam daca sa ma simt usurata sau sa tip de nervi, insa ma linistise gandul ca macar sunt in regula.

Iar urmatorul pas a fost sa imi chem prieteni si sa profitam de rezervarea, alaturi de cei 3 turisti care au respectat planul. Dar…in cele din urma, ne-am distrat 🙂

Lasă un răspuns

