Best Job: To Party!!

25 Mai

Hello! Hello!

Veti spune ca sunt nebuna sau ca m-au afectat atatea nopti nedormite. Ei bine, nu! Exista acest Best Job si el implica, printre altele si actiuni precum a petrece! Dap!

Sa va explic cum sta treaba: este vorba de o firma organizatoare de petreceri, la nivel european care are un site (pe care il puteti vedea aici) si care are, evident, o filiala si in Romania. Eu colaborez cu acesta filiala, ca ghid si de aici toata treaba cu petrecrile. Pachetul care se vinde pentru Bucuresti e foarte posh iar distractia o garanteaza echipa. Iar unul din task-urile mele este sa am grija ca distractia sa fie!


Am avut multe grupuri pana acum, fie si femei si barbati, fie doar barbati – o gasca de prieteni care apeleaza la un party city break. Iar intre 2-3 nopti de cluburi, au optat si pentru cateva vizite, ca tot sunt pentru prima oara in Romania. Asa ca fie am fost prin Bucuresti, fie am dat o fuga pe Valea Prahovei.



Dar sa ma intorc la party, caci despre asta e vorba.

Multe dintre grupuri vor warm-up in Centrul Vechi si apoi Bamboo. Exista deja si rezervari pentru viitorul Le Gaga, semn ca le-a ajuns si lor la urechi despre locurile hot din Bucuresti, pe timp de vara. Dar nu numai.


Pana acum am avut din multe tari. Am avut britanici, danezi, belgieni, olandezi, englezi, nemti si toti au fost incantati de zilele pe care le-au petrecut in Romania. Cu cativa dintre ei inca tin legatura si mi-au promis sa-mi fie ghizi ei mie, cand le voi vizita orasul si sa ma duca in cele mai tari locuri. Doar ca atunci, va fi doar Party, fara Job!




Lasă un răspuns

