Sesiuneeeee!!!!!

24 Mai

Daca va intrebati oare ce mai face fata de la radio, acum e momentul sa primiti raspunsul 🙂 si chiar daca nu va intrebati, tot va spun.

Cam de 2 saptamani am intrat in sesiune si pre-sesiune. Dubioasa exprimare, nu? hehe! Pre-sesiune la Turism (la Romano-Americana) si sesiune la Comunicare (la SNSPA).

Adica acea perioada destul de dificila in care nu prea mai fac diferenta intre zi si noapte, cand dorm haotic si ma rog la toti sfiinti sa iau note mari, sa pot pleca, sa iau examenele sa pot absolvi etc etc etc…

Dar dati-mi voie sa detaliez!

Caci daca tot n-am mai „trecut” pe aici de mult, acum profit de ocazie si va umplu capu` de noutati!

Ah… sa nu uit sa dau check-in… sunt in cantina universitatii, cu un toast langa mine si un suc de portocale, tocmai am iesit din examanul de engleza si am o fereastra, inainte sa ma apuc de umblat dupa actele pentru viza.

Da! Viza pentru State!
Nu am avut ocazia sa va povestesc, plec peste 3 saptamani in New York!! Daaa! New York!! O sa lucrez acolo 4 luni de zile si o sa vizitez si voi face multe poze si va voi povesti si mai multe.

Am fost acceptata la Work and Travel in februarie (bloody me ca n-am zis nimic de atunci si pana acum), voi lucra la un country club la 15 min de Manhattan si ma voi bucura cat de mult pot de tot. Plus voi face ceva bani, ca doar asta e scopul principal.

De aceea, am fost foarte stresata cu examenele de la Turism, sa iau cat mai multe din sesiune, ca sa n-am vreo restanta, ceea ce mi-ar anula bursa Erasmus.

Da! Erasmus! 😀 Valencia is waiting for me! Sau ar trebui sa zic „Valencia me esta esperando!” ?

Am aplicat (si) pentru bursa Erasmus si dupa cateva etape de selectie pe care le-am trecut cu brio, am fost aleasa. Voi pleca in semestrul doi, anul universitar 2012-2013, iar partea cea mai buna e ca Ruxi, fosta mea colega de banca din liceu va fi alaturi de mine acolo, caci si ea a fost acceptata la Erasmus. Eh..how cool is this?

Iar poate evenimentul cel mai apropiat sufletului meu in perioada aceasta este absolvirea. Mama!!! Termin facultatea!!!

O termin pe prima, adica :)).

Pe 14 iunie se incheie capitolul din viata mea numit Comunicare. Nu va spun mai multe despre asta, caci promit sa imi fac timp si sa va spun pe larg tot ceea ce a insemnat pentru mine. Deocamdata, focus pe examene!!

E joi azi, sper sa aveti un sfarsit de saptamana frumos! Ne „citim” zilele urmatoare!

Muahh!!

Un răspuns to “Sesiuneeeee!!!!!”

  1. Anaivilo 25/05/2012 la 8:07 am #

    Multe multe felicitari si multa bafta la examene!! 😀

Lasă un răspuns

