Spring is here!

30 Mar

…and I`m back 🙂

Cat de multe se pot intampla in 2 luni si 10 zile (atat am lipsit, va rog sa nu am scutiti de nicio absenta)? Extrem de multe! De pe-o zi pe alta, cursul vietii ti se intoarce cu susul in jos si pana te-ai dezmeticit, iti dai seama ca n-ai timp de stat si cugetat, ci doar mergi mai departe. Cu zambet larg pe buze, va rog!

Au fost 2 luni in care am ras si am plans, in care am calatorit si am visat, in care m-am bucurat de usile noi care se deschid si mi-am luat ramas bun de la cele ce au trebuit sa fie inchise.

E vineri, pentru voi inceput de weekend, pentru mine, inceputul unui nou sezon turistic! sa fie cu noroc!

Lasă un răspuns

