Eu si viciile mele…

19 Ian

De aproape 2 saptamani incerc sa ma mananc cat se poate de dietetic, adica aproape nimic. Merele si portocalele imi salveaza ziua, iar ciocolata imi ucide somnul, noaptea… dar nu o mananc! Nu! Nu! Nu!

Problema mea mare e ca stiu ca e acolo, multa si delicioasa, in dulap. Mamica mea a fost foarte generoasa si mi-a trimis, de ziua mea, 10 kg de ciocolata si alte bunataturi fatale. Nu va pot spune cat mi-e de greu sa ma abtin din a nu le devora. Mai mult, mi-am chemat toti prietenii, sa ma ajute sa „scap” de ele.. dar fara succes. Sunt inca acolo, ma ispitesc groaznic si doar febra musculara imi aminteste ca trebuie sa fiu tare!

De ce febra musculara? Ehhe… am vesti noi! Am inceput sa merg la sala! Pam pam! Adica la aerobic, pilates, tae bo si multe altele.. Marti am fost la primele sedinte si de atunci sunt precum o baba. O bata cu febra musculara si pofta de ciocolata!

Dar in aceasta seara m-am hotarat sa fac o „detoxifiere” a trupului si sufletului si sa imi inchei socotelile cu aceasta problema a mea :))


Noapte buna!

2 răspunsuri to “Eu si viciile mele…”

  1. Stefanuta 19/01/2012 la 9:56 pm #

    Să nu spui că manânci 10 kg de ciocolată în seara asta 😀 sau o arunci?

  2. Bunatati de Poveste 27/02/2012 la 6:34 pm #

    wow..astea da „vicii” :)))

Lasă un răspuns

