Esarfa in dar…in cap

10 Ian

Nu stiu cum, dar efectiv mi-a iesit din minte sa va povestesc despre seara pentrecuta la Lolita, asa ca, va invit sa click si sa vedeti singurei despre ce e vorba.

Azi vreau sa va arat cateva poze si sa va povestesc despre esarfa mea minune, care mi-a salvat viata si aparitia. :))

Era seara, urat, frig si ploua, iar eu eram dupa o zi de munca + scoala + umblat dupa cadouri (doar vorbim de luna Decembrie), iar parul meu nu prea coopera in a ma ajuta sa arat decent la evenimentul la care am dat attending si trebuia sa ma tin de cuvant.

Ploaie, vant pe Pamant.. nu conteaza! Iau pantofi cu tocuri (chiar daca picioarele-mi ingheata), dar ce ma fac cu parul care parca tot mai rau arata?

Si….ta daaaa!! Solutia salvatoare, sau mai bine zis, esarfa salvatoare era langa mine. Nu stiu cum am reusit s-o aranjez si s-o prind, cert e ca am strans-o prea tare si m-a cam durut capul, dar acesta era un detaliu nesemnificativ.



Si sa stiti ca mi-a fost tare apreciata esarfa 😀

Un răspuns to “Esarfa in dar…in cap”

  1. Anaivilo 10/01/2012 la 10:15 am #

    Da, arata super! Eu nu gasesc esarfa potrivita pentru asa ceva! Dar trebuie sa incerc neaparat! 😀 Esti adorabila!

Lasă un răspuns

