Cosmo girl :D

7 Ian

Parca e un facut. In fiecare an, in preajma zilei mele de nastere, apare cate ceva sau cate vreo veste care ma umple de bucurie.

In 2010, alomoda.ro mi-a facut o surpriza tare placuta, eu fiind nominalizata drept look-ul zilei. Eu si cizmele mele de cauciuc. Puteti vedea aici.

In 2011, inainte de ziua mea, s-a incheiat votarea pentru Calendarul Redd`s si am fost aleasa, iar acum, cand am deschis Cosmopolitanul de Ianuarie, ghice ce? Apar si eu. Iar descrierea Fetei Capricorn parca ar fi o caracterizare a mea: ambitioasa, incapatanata, putin egoista si pasionata de moda. Eh, ce spuneti? 🙂

Lasă un răspuns

