Cats on a Hot Tin Roof

4 Ian

Azi, 4 ianuarie, a inceput, cu adevarat 2012 pentru mine.

Soare, ceata, putin vant, dar vreme buna si o foarte buna prietena cu mine. Sus, pe acoperis, ca doua pisici. Daca ne-am simtit bine? Noi ne-am simtit extrem de bine, iar rezultatul e ceea ce puteti admira aici.


















credit foto:Gabi Crisan

10 răspunsuri to “Cats on a Hot Tin Roof”

  1. Alina 04/01/2012 la 6:13 pm #

    Wow…superbe poze!Imi plac la nebunie!Si voi ati fost…la inaltime!:)

  2. ANNA 04/01/2012 la 8:10 pm #

    foarte stylish! superbe pozele!

  3. Anaivilo 04/01/2012 la 9:00 pm #

    Sunteti adorabile!! Ador fotografiile, foarte foarte misto! 😉

  4. Mariciu 04/01/2012 la 10:49 pm #

    Talentat foc domnu’ Crişan! 😀 Felicitări fotografului şi modelelor! 😀

  5. Mona 05/01/2012 la 1:16 am #

    Grozava sesiunea foto, grozave outfit-urile!

  6. KirstDay 05/01/2012 la 9:58 am #

    My girl rock! 😀

  7. KirstDay 05/01/2012 la 9:58 am #

    *My girls adică! :)) Vă pup!

  8. rudolf 05/01/2012 la 5:38 pm #

    I love what you do and I would like to know, do not know how to do it but it taught me you can give me a phone number or an email, contact me on rudolfzoltan@yahoo.com

  9. fatadelaradio 05/01/2012 la 7:34 pm #

    Dragii mei, va multumesc mult pentru aprecieri si pentru cuvintele tare frumoase. Am o precizare de facut: acesta nu a fost un pictorial, o sedinta foto planuita si indelung gandita, a fost o chestie de moment. Andreea a vrut sa ne vedem, ca tot am trecut in 2012, sa bem o cafea, iar eu eram la munca (pe radio). Am chemat-o la radio si am profitat de faptul ca Gabi, iubitul si colegul meu, avea aparatul foto, asa ca, ad-hoc, ne-am pus pe pozat.

    Tinutele noastre sunt hainele cu care ne-am hotarat dimineata sa „defilam” intreaga zi.. eu la munca si seara, probabil, la cinema (pana la urma n-a mai iesit), Andreea la redactie si apoi la repetitii cu Dekadens.

    Ma bucura extrem de mult ca au fost atat de bine primite pozele, asta inseamna ca am pasit cu dreptul in 2012 :).Va multumesc!

  10. crisuadi 05/01/2012 la 7:55 pm #

    Oricare ai fi tu dintre cele doua , prietena ta e mai buna…:)

Lasă un răspuns

