Accesoriul perfect? (teaser)

4 Ian

Daca intreb 5 persoane diferite care e accesoriul preferat, sau mai mult, accesoriul perfect, voi primi tot atatea raspunsuri diferite, toate corecte.

Pentru ca potrivit (chiar perfect), e ceea ce ni se potriveste si ceea ce ne alegem, in functie de stilul pe care il avem sau momentul zilei in care trebuie sa aratam si sa ne simtit bine.

Iar cand vine vorba de accesorii, stiu eu pe cineva cine se pricepe de minune 🙂 si o stiu de vreo…5 ani (?!).

Da. Eram in clasa a 10-a cand am inceput sa „colind” internetul, in cautarea lucrusoarelor dragute, a sfaturilor de stil, a hainelor si accesorilor deosebite, diferite fata de ceea ce as fi putut gasi in oraselul meu drag. Si, printre sute de site-uri/bloguri, am gasit-o pe Andreea Calinescu si mi-a atras atentia atat de tare si mi-a placut atat de mult ceea ce vedeam pe blogul ei, incat mi-a fost greu sa ma abtin sa nu cumpar si sa nu recomand colegelor, prietenelor sa intre.

De atunci si pana in prezent am pastrat legatura cu Andreea si ne-am si vazut de cateva ori, dupa ce m-am mutat in Bucuresti. Ultima noastra intalnire a fost pentru a-i lua un interviu, pentru a vorbi despre cum s-a nascut aceasta pasiune a ei pentru a face genti si alte accesorii si de unde isi ia inspiratie. Interviul il puteti urmari maine dimineata, pe www.radio3net.ro, la 10.

P.S. Ar trebui sa fac o postare cu tinutele mele, accesorizate de Andreea Calinescu.

Lasă un răspuns

