Hello, 2012!

3 Ian

La multi ani!

Iata-ne in 2012! Iata-ne la fel de frumoase, linistite si … vii. Cel mai important, (inca) nu a venit sfarsitul lumii.

E prima mea postare pentru acest nou an, e prima zi in care merg la munca prima oara cand ies din casa, la propriu in 2012. Trebuie sa ies neaparat cu dreptul, cu capul sus si, evident, cu tocuri. 🙂 Da! Neaparat cu tocuri! Daca 2011 a fost pentru mine un an minunat, cu multe reusite, am speranta ca 2012 va fi unul fabulos.

Imi doresc sa muncesc mai mult, caci ador tot ceea ce fac si asta cred ca stiu toti cei care ma au aproape, imi doresc sa calatoresc mai mult in acest an, dar si sa imi fac cadou, eu mie, mai multe zile de vacanta pe plaja, vreau sa-mi creasca mai mult parul meu natural :), vreau sa fiu acceptata la Erasmus, vreau…vreau..vreau…

Sunt multe lucrurile pe care le am in gand acum (cel mai deprimant e ca in cateva zile implinesc 22 de ani), dar cel mai important e, stiu, sa ii am pe cei dragi langa mine. Si, credeti-ma, sunt foarte norocoasa.

Dar sa va spun cum am intrat in Noul AN! Am fost la o petrecere `30s „Gangsta Blast” @Barrion by Embassy si, in pasi de dans, pe alocuri Charleston, am numarat secundele pana in 2012. E prima petrecere la care 99% din persoane sunt costumate si asta mi-a placut tare mult. Am stat cateva zeci de minute, in vreo 4 zile, sa-mi compun tinuta si am fost tare mandra de rezultat.

Sper sa va placa, sper ca ati pasit si voi cu speranta si dorinte multe in noul an si mai sper sa ma ascultati la radio, azi, la prima mea emisie pe 2012.

Fug! E tarziu! Nu vreau sa intarzii!

Si sa nu uit… sa ies cu dreptul intai!

Lasă un răspuns

