Recapitulare video 2011 – Designeri

26 Dec

2011 e spre sfarsit, asa ca se cere o recapitulare a ceea ce am muncit, iar dupa cum spuneam in Urarea de Craciun, am sa va prezint in aceste zile pe acele persoane care m-au inspirat si pe care le-am intervievat.

Prima pe lista e Ana-Maria Morodan, blogger @HighStreetCardigans si designer Snobbish Breakfast, facand o echipa minunata alaturi de Adina Grapa.

A urmat Diana Bobar, de a carei prezenta foarte scurta in Bucuresti am profitat pentru a o lua la intrebari.

Fetele de la DaCapo&DodoChic m-au primit in atelierul lor din Bucuresti si tare mi-a mai placut.

Iar in toamna am facut cunostinta cu Arina Varga, aceasta talentata si foarte simpatica designer de la Arad.

Lasă un răspuns

