Me as the Modern Muse

24 Dec

A fost o mare onoare pentru mine sa fac parte, alaturi de inca 9 femei minunate, femei-model, din ceea ce Snobbish Breakfast a numit „The Modern Muses„.

Nadina Campean (Antena 3), Ioana Voicu (@MauVErt), Cristina Pana (http://featherinashoe.blogspot.com/), Diana Marasoiu (editor moda si cultura @andreearaicu.ro), Ioana Enache (designer statement jewelry), Medine Pop (@pretaprotester.com), Denisa Luntraru (@fashioninmyeyes.com), Adriana Neagru (editor Luxury Magazine), Andreea Retinschi (fotograf @delirium.ro) si subsemnata, fotografiate de Catalin Opritescu am petrecum o zi sub atenta supraveghere a Anei-Maria Morodan si a Adinei Grapa, „vinovatele” Snobbish Breakfast.

Rezultatul il puteti vedea aici!

Si, dupa cum mi-e naravu`, nu m-am putut abtine sa nu dau REC si sa nu surprind ceea ce se intampla in spatele blitzurilor, asa ca am facut un mic making of, care sper sa va placa.

Cum imi sta in postura de „muza”?

3 răspunsuri to “Me as the Modern Muse”

  1. androgynbeauty 24/12/2011 la 1:32 pm #

    Hey, v-aţi distrat pe cinste într-un mod aparte, savurând ţinute şi accesorii care mai de care mai interesante. Iar tu, n-am putut să nu remarc, eşti din ce în ce mai frumoasă. Sărbători fericite!!

  2. Ioana Dumitrache 24/12/2011 la 1:33 pm #

    Ah, cat va indiviez!!! Mersi de video, chiar imi place sa vad cum este atmosfera la un astfel de shooting :*

  3. fatadelaradio 24/12/2011 la 2:06 pm #

    Ma bucur mult ca va place ce a iesit! A fost o zi si funny si putin obositoare, insa a meritat din plin. Atmosfera e craaaaaazy la shooting-uri, iar cand pui laolalta vreo 15 femei.. e grav :)) pregatiti-va sa primiti suprize din partea mea (a noastra) caci mai urmeaza!

    Pana una alta, sa aveti un Craciun minunat!

Lasă un răspuns

