Calendarul Redd`s – Capricorn

24 Dec

Desi nu am fost niciodata adepta berii, am ajuns sa fiu imaginea de Facebook a unei beri, pentru perioada zodiei Capricorn.

Este vorba de Calendarul Redd`s – Too Tasty for Men si de prezenta mea acolo, evident datorita voua.

Daca va mai amintiti, acum un an, aproxiomativ pe vremea asta, va rugam sa ma votati, pentru ca intrasem in „semifinala” concursului. Adica, din 72 de concurente, trebuiau alese 12. Si pentru ca ati fost alaturi de mine si m-ati sustinut, am fost a doua la voturi, iar dupa validare, am devenit una din fetele ce au aparut in Calendar.

Norocul meu a fost sa am tocmai zodia mea, Capricorn, si, desi am asteptat aproape un an, acum sunt cat de poate de bucuroasa ca imi celebrez zodia.

Calendarul a avut lansarea oficiala in 8 martie, in Silver Church, completata de un concert JK as Robbie Williams. Pozele le puteti vede aici.

Despre zodia Capricorn nu va pot spune decat ca e cea mai buna :)) hhahahaa! Este zodia mea si cred ca era cea mai buna care mi-o putea alege mama, destinul, karma.. mi se potriveste si, cred eu, m-a ajutat sa fiu ambitioasa si incapatanata.

Sper sa va placa si, nu uitati, sa consumati bauturi alcoolice cu responsabilitate! 🙂

2 răspunsuri to “Calendarul Redd`s – Capricorn”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cosmo girl :D « Fata de la Radio - 07/01/2012

    […] 2011, inainte de ziua mea, s-a incheiat votarea pentru Calendarul Redd`s si am fost aleasa, iar acum, cand am deschis Cosmopolitanul de Ianuarie, ghice ce? Apar si eu. Iar […]

  2. Cosmo girl :D « Fata de la Radio - 07/01/2012

    […] Calendarul Redd`s – Capricorn […]

Lasă un răspuns

