Coafura perfecta … ?

13 Dec

Azi mi-a fost lansata indirect o provocare. Kaya Studio fac un concurs pe Wall-ul lor de Facebook, ce are premiu ingrijirea parului timp de un an. Cat de tareeee! :)) va dati seama cum ar fi ca un an de zile sa nu ma mai spal pe cap, aranjez, coafez?? OMFG!… adica sa ma faca altii si sa ma faca mult mai misto decat as putea eu cel mai bine.

Si pentru ca am mentionat de provocare, asta inseamna sa propui coafura perfecta. Grea alegere! Am avut de ales intre Beyonce, Blake Lively, Sarah Jessica Parker si Lucy Liu. Au fost primele care mi-au venit in minte si, trebuie sa mentionez ca au actionat pe moment, dorind sa ma inscriu cat mai repede la concurs. Nu am stat sa fac reserch in „toate timpurile”.

M-am oprit la Lucy Liu din varii motive: e superba + asistica + super actrita + se imbraca wow + am eu impresia, in momentele mele de narcisism, ca seaman cu ea :))

Daca atunci cand vine vorba de Lucy Liu, va fuge mintea la „Charlie`s Angels”, eu ma gandesc la rolul ei din serialul Cashmere Mafia. Sau.. ma rog, incercarea de serial, pentru ca a fost prea scurt. Un serial ce promitea, un High Class Sex and the City: aceeasi reteta: 4 prietene, toate din Top Management, toate imbracate doar cu super brands si cu vieti de vis, care te indemnau sa visezi iar si iar.


N-am sa stau acum sa „plang” mortul, cert e ca pasiunea mea pentru Lucy Liu a ramas vie, tocmai de aceea ma gandesc la ea cand vine vorba de look-ul perfect. Eh.. hai, poate nu perfect, dar, cu siguranta, unul din cele mai misto.





ei..va place Lucy Liu?

Daca da, vreau sa dati cu Like la postarea mea! aici.

Lasă un răspuns

