V-am spus c-am sa petrec!

7 Dec

Va spuneam saptamana trecuta ca am de gand sa petrec, din moment ce zilele trecute parca au fost destinate doar pentru a sarbatori. Nu a fost tocmai asa, am avut 2 zile in care m-am simtit foarte rau, insa asta conteaza mai putin acum.

Important e ca am petrecut, am facut poze, am dansat si i-am urat de bine lui Andrei 🙂 nu mai spun ca am fost o impostoare si m-am autointitulat Andreea Raluca Muresan pe Facebook, pentru a fi fericita destinatara a cadourilor si urarulor. Muhaha!

Dar acum, sa las fotografiile sa vorbeasca!

Lasă un răspuns

