Castigatoarea concursului AnTanTe

28 Noi

Cand am oferit Teaser-ul AnTanTe v-am spus si de un concurs pe care il faceam, alaturi de fetele de la AnTanTe si, iata, a venit momentul sa va spun despre participante (au fost doar de sex feminin) si, evident, castigatoare.

Am avut 8 participante care si-au exprimat gandurile in ceea ce priveste tricoul ideal:

1. Liana Mitroi

Tricoul pe care mi-l doresc super super super mult este cel cu pisica din colectia de Craciun – http://antante.blogspot.com/2009/11/pisoi-gatit-de-sarbatori.html. Daca o sa castig promit sa port tricoul in ziua de Craciun si sa ma pozez langa toate pisicile din curte 😛

2. Lady Illusion

Tricoul meu preferat de la Antante este deja creat de catre fete. Este un tricou alb pe care este pictata cu negru o BALERINA (inspirat, cel mai probabil, din filmul meu preferat). Este foarte frumos, feminin si mi’l doresc de mult mult timp. https://www.facebook.com/photo.php?
fbid=1436562173915&set=a.1436561973910.54529.1828822096&type=3

3. Aleka Sarah Vladareanu

Sa vedem…. tricoul meu preferat ar trebui sa arate cam asa: cu un print funny/funky pe fata (http://www.asos.com/ASOS/ASOS-T-Shirt-with-My-Heart-in-Your-Hands-Print/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1660627&cid=4718&sh=0&pge=3&pgesize=20&sort=-1&clr=White) si cu un spate gol, mai deosebit (ex: http://www.shopbop.com/mojave-top-kova-t/vp/v=1/845524441908571.htm?folderID=2534374302060562&fm=other-shopbysize-viewall&colorId=12397). 😀

4. Sorana Ionita

Un tricou super cute si delicat! Imi imaginez unul cu turnul Eiffel si cu o fundita! L-as purta cu o fusta neagra simpla si cu ciorapi mati! ♥

5. Stefana Chivoiu

Cand vine vorba de tricouri, e clar ca less is more. Imi plac lucrurile simple, tocmai pentru ca ies mai mult in evidenta. Sa fie un tricou alb, cu o silueta discret pictata. Si poate un detaliu mic de tulle asa… ca sa nu uitam cat de feminine suntem!

6. Mihaela Avram

Tricoul meu preferat ar fi alb si ar avea un desen sau un mesaj. L-as purta cu jeans si jacheta mea rosie. Imi place foarte mult cel cu balerina din colectia celor de la Antante. 🙂

7. Ina Natu

Trebuie sa ma simt bine in tricoul ideal 🙂 In plus, sa ma duca cu gandul la ceva frumos. Florile alea ma fac sa visez la vremea buna, cand ma incalzea soarele 🙂 http://1.bp.blogspot.com/-Kr8xJ5U8-UI/Tb8WzO_f-2I/AAAAAAAABOI/oGV9YQ9MIpM/s1600/Picture%2B030.jpg

8. Alexandra Ioana Simon

Mmmmm ce provocare! Eu sunt o fire tare, tare pretentioasa, cu greu gasesc ceea ce-mi doresc prin magazine in materie de haine, insa un tricou Antante m-a cucerit din prima! Este vorba de tricoul Leopard Bunny, cel mai dulcic tricou din lume!!! Ador imprimeul leopard si iepurasii!! ♥ Niciodata nu mi-a venit in minte sa ii ‘combin’ insa arata exceptional!!! Deci DA, cu siguranta acesta este tricoul meu favorit!

http://antante.blogspot.com/2011/11/leopard-bunny.html

Am hotarat ca voi folosi random.org pentru a desemna castigatoarea, am comunicat asta pe Facebook si asa am si facut. Iar castigatoarea este nr. 7, Ina Natu. Felicitaaaaaari!

O rog pe Ina Natu ca, dupa ce se bucura de castigarea premiului – un tricou AnTanTe – sa imi trimita un mail cu datele, sa o pun in legatura cu fetele.

Lasă un răspuns

