Tinuta mea la Gala Avanpremiere editia a IX-a

17 Noi

Buna seara sau buna dimineata, ce-o fi la voi… la mine e buna, oricum 🙂

In aceasta seara am participat la Gala Avanpremiere editia a IX-a, eveniment pe care eu il consider de-a dreptul cel mai important pentru moda romaneasca.

Si pentru ca era un eveniment important, nu am putut neglija aspectul tinutei. Din start intreb, v-a placut cum am fost imbracata?

Una din dorintele mele deja „batrane” a fost sa imbrac o rochie Snobbish Breakfast, pentru ca, inca din prima clipa in care am citit despre creatiile ce poarta acest label, m-am indragotit. Ei bine, dorinta s-a implinit, iar aceasta seara a fost una in care m-am simtit foarte bine in pielea si rochia mea :).

LE: Poze de la Gala, adica ale colectiilor prezentate, puteti vedea pe grupul My Daily Look de pe Facebook!

In acest weekend, va rasfat cu video ale colectiilor. 😉

Noapte buna!

Lasă un răspuns

