Versace by H&M pre-launch

16 Noi

Sara bună, fashion people! În această seară, 16 nov, mare eveniment mare în Băneasa Shopping Center, mai exact la H&M, unde avea loc o sesiune de pre-shopping a colecţiei semnată Versace pentru retailerul suedez. Aş zice eu mare înghesuială, mare, dacă îmi e permis. Pentru ca aşa s-a cam desfăşurat toată treaba.

Încă de cum am ajuns în mall, m-a surprins (şi nu prea pozitiv) lumea fancy şi bine îmbrăcată, ce stătea frumos şi cuminte la coadă. Cu acest prilej mi-am amintit de piesa celor de la Taxi – Treci la coadă :))


Însă, cum coada e un bun prilej de socializare, m-am pus pe treabă 🙂 şi am cunoscut o doamnă încântătoare, pot spune fără să greşesc, una din cele mai stylish persoane pe care le-am cunoscut. Şi credeţi-mă, lista e exclusivistă! Şi scurtă!

Din păcate, i-am uitat numele, însă promit să vă fac cunoştinţă cu ea curând, în mod oficial!

În altă ordine de idei, în perioada de stat la coadă, am avut ocazia să văd câteva persoane îmbrăcate în piese Versace by H&M. Foarte drăguţe. Persoanele, nu hainele.





Şi după ce am intrat, abia am mai putut respira de atâta fashion 🙂 glumesc. Foarte multa lume curioasă a vedea şi atinge piesele, apoi a le proba şi a fugi la casă să le achite.



În ceea ce priveşte hainele, nu prea am cuvinte de laudă, aşa că voi lasa pozele să vorbească 🙂




De azi, iubitul meu are interzis să mai intre în H&M!










Vă cedez acum vouă cuvântul. Ce părere aveţi?

LE: Numele doamnei este Iuliana Stanciu.

7 răspunsuri to “Versace by H&M pre-launch”

  1. Andreea 16/11/2011 la 10:40 pm #

    Macel, huh?:)) Pantofii cum erau? Sau incaltarile de orice fel…

  2. Alexa 16/11/2011 la 10:44 pm #

    Ce au pus pentru baieti e ingrozitor
    Si cele de fete par de proasta calitate…
    Asa ca nu cred ca voi farce „efortu” sa merg la mall sa le vad…
    Era de asteptat ca asa a fost si la Lanvin
    Coada mare, haine urate in afara de 1 sau 2.
    Rochii la 300 euros reduse la 40 dupa 3 luni…
    E o reclama geniala pentru ei o teapa mare pentru noi

  3. Patricia Stroiescu 16/11/2011 la 11:34 pm #

    Pungutele si cutiile sunt suuuper dragute! Hainele mai putin, daca mi se permite. Unele m-au facut curioasa sa merg sa le vad, insa in principiu nu prea arata ca ar merita sutele noastre de lei. Parerea mea 🙂 Te sustin in ce priveste interzicerea accesului iubitului la tinutele pentru barbatei 😀 hehe

  4. augustin 16/11/2011 la 11:47 pm #

    Undele sunt chiar foarte reusite! imi place foarte mult tipa cu sapca! 🙂

  5. Ioana C. 17/11/2011 la 8:29 am #

    si mie tot tipa cu sapca-very appropriate pentre vreme si ocazie. love her! si pe Ralu :*

  6. maryam 19/02/2012 la 2:56 am #

    Ai vreun avantaj la preshopping?
    Preturile sunt mai mici sau care e faza?

    • fatadelaradio 19/02/2012 la 12:52 pm #

      E o prezentare in avans a colectiei, doar pentru presa si vedete si UNEORI sunt reduceri. De exemplu, eu am fost la pre-shopping party-ul de lansare a H&M in Romania si am avut 25% reducere la toate articolele, ce a fost minunat. Insa la evenimentul VERSACE, ne-au dat reducere la orice altceva in afara de articolele ce se lansau.. destul de ciudat, nu? :))

Lasă un răspuns

