Teaser interviu Arina Varga

10 Noi

Prima oara cand am auzit numele „Arina Varga” a fost in 2009, la pregatirile pentru balul bobocilor FCRP, cand am aflat ca premiul pentru MISS FCRP va fi si o rochie semnata de acest designer.

Din pacate sau din fericire, nu am luat locul intai, am fost Miss Urban Colours si am ramas cu dorinta de a o „descoperi” pe Arina si a face cunostinta cu creatile ei. Si nu a durat mult pana acest lucru s-a intamplat.

Arina Varga este incantatoare, este ardeleanca, este plina de viata si foarte talentata. [calitati insirate aleator]

Inca nu am reusit sa imi achizitionez o creatie a ei, insa e pe Wish List, insa am reusit s-o „prind” si sa-i iau un interviu.

Maine dimineata, 11. 11. 2011, intre 10-12, la Radio Romania 3Net (www.radio3net.ro) am placerea sa difuzez acest interviu si va recomand, din toata inima de fashion-loving girl sa-l urmariti si voi si, bineinteles, sa ii urmariti activitatea Arinei!

Un răspuns to “Teaser interviu Arina Varga”

  1. Gabi 10/11/2011 la 7:43 pm #

    Incantatoare, ardeleanca, plina de viata si foarte talentata. Yup, sounds like Arina 🙂

Lasă un răspuns

