Dreptul femeii…

6 Noi


Acest weekend a fost unul de rasfat pentru mine!

Iubitul meu m-a cadorisic cu aceasta cana cu mesaj genial :)), am luat cina intr-un restaurant tare frumos si, cel mai important, am mancat bine si apoi mi-a dat mana libera intr-o librarie, sa imi continui suita de cadouri.

De multa vreme mi-am dorit o astfel de „cutie de pantofi” 🙂 adica „I just love that shoe” de Robyn Johnson, parte a intregii colectii de „bunatati” pe care pur si simplu le adoram.

Si cateva pagini..





Iar despre „Design Yourself” de Karim Rashid nu va pot spune decat ca doresc sa mi-o achizitionez de cand am venit in Bucuresti, dar nu m-am indurat sa dau prea multi bani pe ea, asa ca acum am fost foarte incantata sa o gasesc la un pret bun.

P.S. azi am primit ciocolata belgiana!

S-aveti si voi un weekend minunat, atat cat a mai ramas din el 🙂

Lasă un răspuns

