Cum a fost la Absolutely Fabulous Fair ?

6 Noi

Duminica, 6 Noiembrie, a avut loc cea de-a zecea editie a targului Absolutely Fabulous si m-am bucurat ca am reusit si eu sa ajung. Mai multe detalii mi-au dat chiar organizatoarele, Diana Enciu si Alina Tanasa si daca va intrebati cum a fost, va invit sa priviti pozele.

Multumiri Dianei ca m-a tratat „de la egal la egal” :))

Melanie Galea – special guest

My dear friend Mademoiselle Alexandra Veron

Lovely Arina Varga and Alexandra Veron



















4 răspunsuri to “Cum a fost la Absolutely Fabulous Fair ?”

  1. Cristina 07/11/2011 la 9:24 am #

    Cat mi’as fi dorit sa ajung si eu de data aceasta la event..<3

  2. meelusha 07/11/2011 la 7:18 pm #

    like, like, like 🙂 desi am fost si eu, inca descopar lucuri noi, thanks to you! f dragut interviul!

    xoxo,
    meelusha

  3. Iheart 08/11/2011 la 8:46 pm #

    Hei 🙂 am vazut atat in filmulet, cat si in poze niste coliere superbe. Cine le face ? mersi

Trackbacks/Pingbacks

  1. AbFAB OUTFIT « Fata de la Radio - 10/11/2011

    […] am putut sa uit si sa nu va arat tinuta mea de la AbFab Fair? […]

Lasă un răspuns

