Teaser I Heart Concept Store

3 Noi

Despre I Heart am aflat de pe Facebook si, tot acolo, am „cunoscut-o” si pe Alexandra Veron. Online 🙂 sau mai bine spus, pe grupul My Daily Look.

Cand eram in pregatiri cu intalnirea Offline, Alexandra a fost foarte draguta si mi-a spus „pe urmatoarea o facem la mine, la I Heart!”. Si din acel moment, am inceput sa vorbim si iar sa vorbim pe chat, nu doar de vreo colaborare in acest semn, ci despre toate subiectele care ne vedeam in gand.

A fost un fel de „love at first like” 🙂 si am fost foarte hotarata sa merg, in vizita, la magazinul din bld. Dacia. Simteam ca ceea ce voi gasi acolo ma va incanta!

Asa ca, intr-o zi de vineri, impreuna cu iubitul meu, am facut o plimbare (la propriu) pana la I Heart. Si ne-a placut mult, si mie si lui, deopotriva. Asta desi marfa este doar pentru doamne si domnisoare.



Iar intalnirea cu Alexandra a fost tare draguta! Mi-a placut atat de mult, incat m-am intors si in alta zi si planuiesc sa o fac de cat mai multe ori am ocazia, ca doar ne despart 10 min de mers pe jos.

Dar nu va spun mai multe, va invit sa fiti maine dimineata, 4 Noiembrie, pe Radio Romania 3Net www.radio3net.ro, intre 10 si 12 si sa aflati mai multe despre magazin, direct de la Alexandra, in interviul video pe care i l-am luat!

P.S. Mi-am cumparat un palton incantator de la IHeart, de care sunt foarte mandra si zilele urmatoare vi-l prezint 😀 `cuz love is sharing!

Credit foto&video: Gabi Crisan

Un răspuns to “Teaser I Heart Concept Store”

  1. Sandra 07/11/2011 la 4:50 pm #

    pacat ca nu era si stefi:( cealalta asociata 😀 ar fi fost tot setul:))

Lasă un răspuns

