Fashion Evening by Maxim

1 Noi

In seara de 31 octombrie am fost bucuroasa sa iau parte la Fashion Evening, ce a avut loc la Restaurantul Maxim, in Berthelot, aproape de Radio.

Atmosfera frumoasa, lume si mai frumoasa si multe de povestit. Fie ca ne-am reintalnit dupa o saptamana, doua sau o luna sau fie ca ne vedeam pentru prima oara, dupa o „prietenie” indelungata pe Facebook, totul a mers ca uns si ne-am simtit foarte bine.





Creatii Ana Odagiu


Ana Odagiu si Alin Galatescu


Andreea Verde – happiness



Aleka Sarah Vladareanu

Bijuterii Alin Dinica



Incaltaminte Adriana Nedelea






Fabuloasa Diana Enciu

si colegul Marius „Patratul” Stoica

A fost o seara incantatoare! Ne vedem duminica la targ!

credit poza intai: Alexandru Buruntia – http://buruntia.ro

Un răspuns to “Fashion Evening by Maxim”

  1. meelusha 01/11/2011 la 9:29 am #

    f f dragut!!! voi, superbe! fabulous factor la puterea f 🙂
    in plus…am aflat niste nume de designeri noi, which is always good!

    cam la ce ora planuiesti sa ajungi la targ duminica?

    xoxo,
    meelusha

Lasă un răspuns

