Tinuta de Duminica

23 Oct

Buna seara pentru mine, buna dimineata pentru unii dintre voi, poate!

Ziua de duminica a fost, pentru mine, una plina de munca, nicidecum una de relaxare sau una pe care sa o dedic cititului, spre exemplu.

Am muncit cu drag si spor si, pentru a avea totul bine, a trebuit sa imi compun o tinuta care sa fie si comoda si sa ma protejeze impotriva vantului cam neprietenos si sa ma si binedispuna.

La mine asa sta treaba: daca imi place cum m-am imbracat, parca sunt mai optimista. In schimb, daca nu m-am inteles eu cu mine asupra deciziei vestimentare, e sfarsitul lumii :)).

Daca va intrebati daca esarfa mea e aceea precum a bunicilor, raspunsul e da!

Ar fi impropriu sa spun ca, probabil, si bunica mea are una, deoarece a mea bunica e prea tanara pentru a purta, in mod traditional o asemenea esarfa, insa cu siguranta, strabunicile mele au sau au avut una.

Eu am cumparat-o in vara de la un targ din Bucovina, de la Voronet si am dat pe ea 30 de lei. Nu va spun pretul pentru a ma lauda sau mai stiu eu ce motiv, ci pentru a va „arata” cum se schimba pretul in functie de locul achizitionarii. Am gasit asemenea in Centru Vechi, la tarabele ambulante cu 70 de lei si la Muzeul Satului cu 300 (??!!). Da, 300 lei :). Asa ca, daca va doriti o astfel de esarfa (cred eu, foarte la moda in aceasta perioada), consultati intai garderoba buniciilor, matusilor sau a cui credeti c-ar putea avea.

Geanta e H&M, a fost dragoste la prima vedere si de atunci suntem aproape nedespartite! Dimineata plec la Giurgiu si-o iau cu mine 🙂 .

Sa aveti o zi minunata si o saptamana pe placul vostru!

Lasă un răspuns

