My Tuesday Outfit

18 Oct

Nu am apucat sa va povestesc, insa weekendul trecut am facut o vizita H&M-ului, pentru a-mi cauta cateva haine care sa ma incalzeasca si sa ma incante, ca tot s-a „uratit” vremea. Insa am fost destul de dezamagita, plecand de la magazin cu doar 3 perechi de sosete, de altfel foate dragute.

Pe de alta parte, un magazin pe care l-am frecventat tot mai des e GLOW (cel de la Romana), ca tot mi-e in drum, intre SNSPA-RadioRomania-Universitatea Romano-Americana si casa.

Cea mai recenta achizitie e aceasta bluza maxi alba, cu dungi negre, pe care azi am purtat-o prima oara si m-am simtit tare bine in ea. In opinia mea, e genul de piesa care o pot asorta sau combina in felurite moduri, arata bine si imi ofera si un confort, ca tot sunt toata ziua pe fuga.

Tinuta de azi mai are si o esarfa primita cadou de la mamica mea. Sunt indragostita de astfel de esarfe!! Mai am vreo cateva, una dintre ele fiind un alt cadou, de acesta data primit de la Ana-Maria Morodan @HighStreetCardigans.

Si pentru ca refuz sa ma „bag” inca in cizme, azi am facut abuz de pantofii mei Cellini, pe care ii iubesc!


Ei bine, cum vi se pare tinuta mea? Voi cum va „echipati” impotriva frigului?

Lasă un răspuns

