In vizita la… British Gallery

10 Oct

Duminica trecuta va spuneam ca am trecut pe la British Gallery si eram tare mandra de tinuta mea, pe care, de altfel, ati apreciat-o 🙂 thank u!

Astazi vreau sa va povestesc putin despre British Gallery itself, un loc minunat care m-a cucerit de cum am pasit in curte. M-am declarat tot timpul un mare fan al Marii Britanii; am fost la liceu bilingv engleza, asa ca a lor cultura nu mi-a fost straina.

Am si vizitat (desi destul de putin) Londra si inca o data o sun: I`m in love with UK! Iar British Gallery mi-a mai alinat dorul 🙂

Am atasat un material video despre vizita, sper sa va placa. In saptamana care a trecut, am „inaugurat” o noua rubrica la Fetze de WWW, una de recomandari ale unor locuri deosebite, iar British Gallery e primul.



Un răspuns to “In vizita la… British Gallery”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Getting ready for AloChic Christmas Meet « Fata de la Radio - 20/12/2011

    […] a fost una relaxata, intr-un loc pe care eu il ador – British Gallery – si cu persoane dragi, simpatice, cu care imi place sa ma intalnesc la un pahar de vin. Unde […]

Lasă un răspuns

