Tinuta mea de azi @British Gallery

1 Oct

Astazi am dat o fuga pana la British Gallery, acolo unde avea loc Fashion Picnic-ul dedicat designerilor romani. Atmosfera nu prea m-a impresionat, insa am avut timp sa stau si sa vizitez, dupa bunu-mi plac si sa descopar tot ce are mai frumos galeria. A fost prima oara cand am mers acolo si chiar am spus „Wooow! Ce loc frumos!”, nemaipunand la socoteala ca atat eu, cat si iubitul meu, suntem indragostiti pana peste cap de cultura britanica si tot ce tine de UK. Revin curand cu un material video.

Tinuta pe care am ales-o e destul de simpla, dar de efect, iar rochia Lolita by Lachatterie e una din iubirile mele.




3 răspunsuri to “Tinuta mea de azi @British Gallery”

  1. Mona 01/10/2011 la 11:01 pm #

    Adorabila tinuta!

  2. harlau625 02/10/2011 la 4:18 am #

    Felicitari pentru blog, articole, fotografii! Te vad in top 100 Romania, a platformei wordpress.com! http://botd.wordpress.com/?lang=ro

  3. Madam Glam 03/10/2011 la 10:44 am #

    Very sweet. Oranjul este culoarea mea preferata.

Lasă un răspuns

