My dear blue autumn

30 Sep

A venit, a venit toamna… si eu iar am intarziat in a mai scrie pe blog. Macar sunt hiper-activa pe Facebook si asta ma scuza :).

Am multe sa va povestesc, dar mai ales, trebuie sa imi fac mea culpa: am muncit mult, am avut turisti intr-un numar deloc de neglijat, un vas a ramas blocat pe Dunare si eu am asteptat (prea mult) dupa bacul ce a adus turistii, am avut examenele de restanta si re-examinare si mandra de tot va anunt ca poimaine, 3 octombrie, incepe un nou „episod” din viata mea plina de activitati: sunt boboaca a facultatii de Turism (Economia Turismului Intern si International), in cadrul Universitatii Romano-Americane.

Pe durata unui an universitar voi merge, in paralel, cu anul 3 de la Comunicare si anul 1 de la Turism! Sper sa iasa totul bine!

Si nu pot trece cu vedere evenimentele care au marcat luna septembrie: doua nunti importante. Nunta fratelui iubitului meu si nunta mamicii mele nr.2. Eu am doua mamici, minunate! Si… am poze! 😀

La prima nunta, cea din 11 sept am avut o rochie de-a dreptul fabuloasa si incantatoare, marca Lachatterie si iubitul a avut un papion adortat, facut tot de draga mea Isabelle.





Incaltamintea a fost facuta la comanda, iar poseta e handmade si o am de 2 ani, facuta de Roxana Raluca Simion.

Dar revenind la rochie, pentru ca e „vedeta”; o astfel de piesa te face sa te simti ca o printesa! Asa m-am simtit eu si parca toata mi s-au potrivit in acea zi: machiajul, coafura.. tot!

Multumesc, Lachatterie!

Iar la nunta din 17 sept am fost mai „cuminte”. Am optat pentru o rochita proaspat achizitionata, comandata din Marea Britanie, de la Asos. Pantofii sunt aceiasi ca si cei din tinuta de mai sus, nu ma mai pot desparti de ei.



Lasă un răspuns

