Intalnirea fetelor @MyDailyLook

13 Aug

Pe 17 februarie, anul acesta, am dat „Create group”, pe Facebook si l-am denumit My Daily Look. Cu putine temeri, dar cu entuziasm si multe multe idei.

Prima postare a fost a dragei mele Aleka @Sunshine si de atunci, incet-incet, grupul s-a marit. Chiar daca in primele zile lumea s-a cam speriat si parasit grupul, cu trecerea zilelor, a tot crescut mica mea comunitate.

Atunci am simtit nevoia de a trece mai departe, de a face ceva pentru fetele care imi erau aproape, fete care isi prezentau tinutele de fiecare zi sau ne impartaseau ultimele achizitii. Sau pur si simplu postau o fotografie sau un link cu o persoana sau o tinuta care le inspira. Asa s-a nascut micul meu proiect cu interviuri video cu designeri si bloggeri, a carui rol e acela de a prezenta munca de foarte buna calitate, talent si bun gust. Si evident, o sursa de inspiratie pentru fashioniste. (dar, se pare, a fost „inspiratie” pentru mai multe persoane – in afara celor pentru care a fost gandit – lucru ce nu poate decat sa ma bucure si sa-mi ofere satisfactia lucrului bine facut).

In acest moment sunt aproape 500 de membre (si membrii, sunt si cativa baieti) si aproape 1000 de „daily look”-uri postate.

Si pentru ca e momentul sa ne vedem, sa ne privim in ochi, sa zambim si sa ne simtim stylish intr-un cadru offline, joi, 1 Septembrie, marti, 6 septembrie, la Tiendafashion, pe Calea Victoriei nr. 136 e prima intalnire a membrelor @MyDailyLook.

Nu va spun prea multe, las si pentru surprize.

Oricum, nu e stylish sa lipsiti, fetelor!

Asa ca ne vedem joi, 1 septembrie, marti, 6 septembrie, gatite si cochete!

Lasă un răspuns

