Bucurestiul e frumos!

26 Iul

Da, e frumos! E frumos prin oamenii lui, prin viata colorata si plina de stil. Pe zi ce trece imi place mai mult si ma bucur ca am ales sa ma mut aici.

De mult vreme incoace, campania „Clujul are suflet” e in mintea mea, dar parca acum chiar incep sa cred ca si Bucurestiul are un sambure de „speranta” :).

De cand am inceput sa lucrez ca ghid si sa trebuiasca sa invat cat mai multe despre Bucuresti – case, palate, arhitectura, oameni. Si incet-incet a inceput sa-mi placa.

Pe langa caini, gunoaie, cersetori, mult praf si multe blocuri, avem o lume frumoasa, tineri care apreciaza altceva decat manelele, care se imbraca misto si ii dau viata orasului si reconstruiesc.

P.S. Vreau bicicleta! 😀

Lasă un răspuns

